Menu

Часті запитання

У вас також є магазин?

- Ні, ми працюємо як електронний магазин.

Як довго це буде потрібно для мого замовлення?

Стандартний від 3 до 12 днів, під час свят, час може бути продовжений, ви будете повідомлені по електронній пошті.

Це не підходило до мого розміру, що зараз?

- Не хвилюйтеся, ви можете повернути товар протягом 14 днів і відшкодувати за те, що ви хочете замінити. По пошті до нас (при поверненні товару) ви оплачуєте пошту від нас.

Я хочу повернути товар, це можливо?

- Звичайно, протягом 14 днів ви можете повернути його, відправивши його назад без будь-якої причини. Додайте номер рахунку (у форматі IBAN), на який ви відшкодуєте всю суму замовлення (включаючи доставку).

Товари до мене пошкоджені, що я можу зробити?

- Незважаючи на максимальні зусилля, спрямовані на відправлення товару на 100% якість, може бути зроблена помилка або пошкодження товару навіть під час відвантаження. Просто надішліть нам ці товари назад, і ми надішлемо вам нову штуку. У разі прийняття претензії ми сплатимо вам вартість поштових відправлень.

Я хочу замовити товари в іншому кольорі або розмірі, наприклад, в електронному магазині, може це бути?

- На жаль, у нас є тільки що пропонуються в Інтернеті.

Чи можу я мати власну роздруківку на одязі?

- На жаль, у нас є тільки що пропонуються в Інтернеті, товари не можна персоналізувати.

Чи можу я надіслати замовлення за кордон?

- Так, до того, напишіть нам запит на нашу електронну info@ziloo.com.ua.