Часті запитання
У вас також є магазин?
- Ні, ми працюємо як електронний магазин.
Як довго це буде потрібно для мого замовлення?
Стандартний від 3 до 12 днів, під час свят, час може бути продовжений, ви будете повідомлені по електронній пошті.
Це не підходило до мого розміру, що зараз?
- Не хвилюйтеся, ви можете повернути товар протягом 14 днів і відшкодувати за те, що ви хочете замінити. По пошті до нас (при поверненні товару) ви оплачуєте пошту від нас.
Я хочу повернути товар, це можливо?
- Звичайно, протягом 14 днів ви можете повернути його, відправивши його назад без будь-якої причини. Додайте номер рахунку (у форматі IBAN), на який ви відшкодуєте всю суму замовлення (включаючи доставку).
Товари до мене пошкоджені, що я можу зробити?
- Незважаючи на максимальні зусилля, спрямовані на відправлення товару на 100% якість, може бути зроблена помилка або пошкодження товару навіть під час відвантаження. Просто надішліть нам ці товари назад, і ми надішлемо вам нову штуку. У разі прийняття претензії ми сплатимо вам вартість поштових відправлень.
Я хочу замовити товари в іншому кольорі або розмірі, наприклад, в електронному магазині, може це бути?
- На жаль, у нас є тільки що пропонуються в Інтернеті.
Чи можу я мати власну роздруківку на одязі?
- На жаль, у нас є тільки що пропонуються в Інтернеті, товари не можна персоналізувати.
Чи можу я надіслати замовлення за кордон?
- Так, до того, напишіть нам запит на нашу електронну info@ziloo.com.ua.